Järjestöpäivät 2022

3.9.2022, klo 10.00 - 4.9.2022, klo 15.00
99
Kysymykset ensisijaisesti sähköpostitse / Förfrågningar helst per epost: jarjestopaivat@reumaliitto.fi. Puhelimitse / Telefonledes: Jaana Sinervuo-Tarula 044 549 0344
Reumaliiton Järjestöpäivät on tarkoitettu jäsenyhdistysten puheenjohtajille ja sihteereille, yhdistyksestä voi siis osallistua enintään kaksi henkilöä.

Päivien aikana suunnataan katsetta yhdistysten tulevaisuuteen, tarjotaan eväitä vaikuttamiseen ja yhdessä tekemiseen sekä juhlistetaan 75-vuotista Reumaliittoa. Aiheisiin paneudutaan niin luennoilla, tapahtumatorilla, työpajoissa kuin tietoiskujenkin muodossa.

Järjestöpäivien ohjelma on osallistujille maksuton. Yhdistysten kustannettavaksi jää lauantain iltaohjelmaan liittyvä illallinen sekä matka- ja majoituskulut. Reumaliitto tukee osallistujien matkakuluja 30 euroa ylittävältä osalta. Holiday Club Vierumäellä on tarjolla myös Day Spa-hoitoja, joita voi varata etukäteen omakustanteisesti.
Majoitus- ja mahdolliset Day Spa-hoitojen varaukset tehdään suoraan Holiday Club Vierumäelle. Lue lisää ja ohjeet varausten tekoon Yhdistysnetistä > Toimiva yhdistys > Järjestöpäivät

Ilmoittautuminen Järjestöpäiville sekä lauantain 3.9. illalliseen on sitova. Peruutukset 19.6. jälkeen vain lääkärintodistuksella. Ilman lääkärintodistusta tehdystä Järjestöpäivien peruutuksesta veloitetaan 50% Järjestöpäivien kokouspakettihinnasta, veloitettava summa yhteensä 46,50€.

Mikäli joudut peruuttamaan maksamasi illallisen, palautamme summan sinulle lääkärintodistusta vastaan.

Mikäli koronarajoitukset tai muu vastaava estävät tai rajoittavat ratkaisevasti tilaisuuden järjestämistä, se perutaan. Tästä ilmoitetaan osallistujille.
Mikäli peruutus koskee majoitusta tai varattua Day Spa hoitoa, noudatetaan Holiday Clubin sekä Day Spa:n omia peruutusehtoja.

3.5.2022, klo 12.30 - 15.8.2022, klo 13.10
Holiday Club Vierumäki Lue lisää / Ytterligare information: Majoitus sekä ilmainen pysäköinti / Övernattning och gratis parkering: https://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/vierumaki/ Esteettömyys / Tillgänglighet: https://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/vierumaki/esteettomyys/ Järjestöpäivien ohjelma / Organisationsdagarnas program: https://www.reumaliitto.fi/fi/extranet/jarjestopaivat
Iltaohjelman illallinen on osallistujalle maksullinen. Ilmoittautuminen illalliseen on sitova. Illallisen laskut lähetetään sähköpostitse tai postitse illalliselle ilmoittautuneille elokuussa viikolla 32. Lasku tulee olla maksettuna viimeistään 18.8.