Vire-Lavis ohjaajakoulutus, la 26.11. Tampere

26.11.2022, klo 10.00 - 17.30
kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi
Tervetuloa Vire-Laviksen ohjaakoulutukseen Tampereelle la 26.11.!

Verkkokoulutus on suunnattu reumayhdistysten liikunnan vertaisohjaajille ja vertaisohjaajiksi aikoville jäsenille. Kurssilla opit perusteet Vire-Laviksen ohjaamiseen ja voit lähteä toteuttamaan Vire-Lavistunteja yhdistyksessäsi.

Vire-Lavis pohjautuu Lavis-lavatanssijumppaan ja on siitä sovellettu versio henkilöille, joilla on sairauden, vamman tai muun syyn vuoksi toimintakyvyn rajoituksia. Vire-Lavis -tunnit toteutetaan pääosin istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen. Vire-Laviksen peruskurssin tanssilajit ovat: humppa, valssi, jenkka, tango, polkka, salsa ja rock.

Osallistumismaksu jäsenet 50€, ei jäsen 175€.
Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sähköisesti, pääsyn Vire-Lavis ohjaajat Facebook-ryhmään koulutuksen jälkeen sekä aamu- ja iltapäiväkahvit. Lounas on omakustanteinen.

Vire-Lavis on nykyään lisenssivapaa tuote. Vire-Lavis koulutuksen käyneet voivat hyödyntää Vire-Lavis tuotemerkkiä sen käyttötarkoituksessa liikunnanohjauksessa.

Kouluttaja: Sirkku Pusa / Vire-Lavis, lavis@live.fi, p. 044 235 8557
Lisätietoja: Kirsi Kaipainen-Pyykkö, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 15 88

Koulutus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä ennen viimeistä ilmoittautumispäivää to 10.11. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista ilman lääkärintodistusta perimme kurssin omavastuuhinnan 50€.
16.8.2022, klo 00.00 - 15.11.2022, klo 23.59
Koulutus järjestetään Tampereen Reumayhdistyksen tiloissa, jotka sijaitsevat Rautatieaseman välittömässä läheisyydessä. Tilat ovat esteettömät.
Laskut lähetetään osallistujille sähköpostitse tai kirjeitse.
YHTEISTYÖSSÄ