Suomen Reumanuoret ja Nurekatiimi järjestää: Uusien ilta

14.9.2022, klo 19.00 - 20.30

Suomen Reumanuoret ja Nurekatiimi järjestävät yhdessä uusien illan keskiviikkona 14.9. klo 19-20.30. Uusien ilta tarjoaa kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden kuulla lisää nuorten toiminnasta ja tapahtumista, vaikuttaa tuleviin tapahtumiin tai ihan vaan viettää aikaa rennosti yhdessä.

Uusien lisäksi mukaan voivat tulla myös aiemmin toiminnassa mukana olleet kuulemaan ajankohtaisista asioista ja kertomaan omista kokemuksistaan. Illan tarkoituksena on antaa kattava kuva siitä, millaista toimintaa reumaa sairastaville nuorille on tarjolla ja miten toimintaan pääsee mukaan. Illan aikana halukkaat voivat myös kysyä itseään askarruttavia kysymyksiä ja keskustella muiden samassa tilanteessa olevien nuorten kanssa. Tule rohkeasti mukaan!

Ilta järjesteetään Zoomissa, joten osallistuaksesi tarvitset internetyhteyden ja tietokoneen tai muun älylaitteen.

Tapaamisiin voi osallistua matalalla kynnyksellä ja aivan mistä vain. Kameran ja mikrofonin käyttö on suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Ilmoittaudu mukaan 13.9. mennessä tämän sivun kautta.
Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla osallistumislinkki tapahtumapäivänä.

Mitä: Uusien ilta
Missä: Ilta toteutetaan Zoom alustalla, osallistua voit mistä vain
Milloin: Ke 14.9. klo 19
Kenelle: Kaikille toiminnasta kiinnostuneille nuorille ja nuorille aikuisille