Koko perheen liikunnalliset pikkujoulut

10.12.2022, klo 12.00 - 16.00

Reumanuoret, -lapset ja -perheet liikkumaan!

Tervetuloa liikkumaan ja viettämään pikkujouluja koko perheen voimin!

Reumanuoret liikkumaan -hanke järjestää päätöstapahtumanaan liikunnallisen pikkujoulutapahtuman Porissa lauantaina 10.12. Luvassa on matalan kynnyksen lajikokeiluita, liikunnan iloa, tutustumista muihin perheisiin sekä pikkujoulutunnelmaa. Tapahtuma on suunnattu reuma- ja muita tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastaville lapsille ja nuorille perheineen.  Osallistuminen tapahtumaan on maksutonta.

Tutustu päivän ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan 1.12. mennessä!

Päivän ohjelma:

Klo 12 Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa
Klo 12.30 Yhteinen aloitus: Tutustumista ohjatusti
Klo 13 Lajikokeilut: Salibandy & Parkouria ja muuta temppuilua
Klo 13.45 Välipalaa ja jutustelua
Klo 14.15 Lajikokeilut: Padel & Liikunnalliset lautapelit
Klo 15 Yhteinen osuus: Pikkujoulutunnelmaa
Päivä päättyy klo 16 mennessä. Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Kuka voi osallistua?

Tapahtuma on suunnattu reuma- ja muita- tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastaville alaikäisille lapsille ja nuorille, sekä heidän perheilleen. Myös sisarukset ja vanhemmat ovat siis lämpimästi tervetulleita mukaan päivän toimintaan. Pienet, jatkuvaa valvontaa tarvitsevat lapset voivat osallistua vain vanhemman kanssa, isommat lapset voivat huoltajan suostumuksella osallistua päivään ilman vanhemman läsnäoloakin.

Reumanuoret liikkumaan -hanke kannustaa kokeilemaan uusia lajeja ja liikkumaan monipuolisesti, kuitenkin omaa kehoa kuunnellen. Aivan kaikki ovat tervetulleita mukaan mahdollisista erityistarpeista tai liikuntarajoitteista huolimatta. Autamme tarvittaessa soveltamaan lajeja ja osallistujat voivat myös itse valikoida, mihin lajikokeiluihin osallistuminen tuntuu itsestä sopivalta. Pyrimme myös parhaamme mukaan huomioimaan eri-ikäiset osallistujat.

Osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla reumayhdistyksen jäsen.

Tervetuloa mukaan läheltä ja kaukaa!

Varustus

Osallistujien on hyvä varautua päivään sisäliikuntavarustuksella. Päälle siis joustavat vaatteet, halutessasi voit ottaa mukaan myös sisäliikuntajalkineet sekä oman juomapullon.

Koska kyseessä on pikkujoulut, voit pukeutua teeman mukaisesti punaiseen tai ottaa esimerkiksi mukaasi tonttulakin.

Pikkujoululahja

Päivän päätteeksi joulutunnelmaan päästään myös arvonnan ja pikkujoululahjojen merkeissä. Kaikki, jotka tuovat pikkujoululahjan mukanaan, saavat lahjan myös itselleen. Huom! Lahjan arvo saa olla maksimissaan neljä euroa.

Saapuminen

Tapahtuma järjestetään Porissa Momentumilla, osoite Kellarikuja 1, 28120 Pori. Tapahtumapaikan yhteydessä on runsaasti parkkipaikkoja.

Ilmoittautuminen

Sitovat ilmoittautumiset tapahtumaan 1.12. mennessä. Perheestä riittää yksi ilmoittautuminen. Ilmoitattehan lomakkeella kuitenkin kaikki osallistujat, jotta osaamme arvioida osallistujamäärän.

Lisätietoja:

heta.rissanen@reumaliitto.fi, p. 0447841777

Tutustu myös Reumanuoret liikkumaan -hankkeeseeen www.reumaliitto.fi/reumanuoretliikkumaan

Nähdään Porissa 10.12.2022!

Voit perua ja muokata ilmoittautumistietoja 1.12. saakka.
1.11.2022, klo 08.00 - 1.12.2022, klo 12.00
Liikuntakeskus Momentum, Pori