Kilta-koulutus Joensuu

9.10.2021, klo 10.00 - 16.30
heta.rissanen@reumaliitto.fi
Koulutus on suunnattu jäsenasioiden hoitajille sekä yhdistyksen tapahtumailmoittautumisia hallinnoiville henkilöille. Koulutuksessa käydään läpi jäsenrekisterin käyttöön liittyviä asioita sekä uutta tapahtumaosiota. Tilaisuus järjestetään hybridinä, joten voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Paikan päälle koulutukseen otetaan enintään kaksi henkilöä per yhdistys.

Mikäli aiot tulla paikan päälle koulutukseen, ilmoittauduthan kotipaikkakuntaasi lähimpään koulutukseen. Koulutuspaketti (sis. aamiaisen, lounaan ja iltapäiväkahvit) on osallistujille maksuton. Osallistujan vastuulla on maksaa matkakustannuksista omavastuuosuus (30€), josta yli menevän osuuden maksaa liitto. Mahdolliset majoitukset osallistuja varaa ja maksaa itse. Majoituksia voi tiedustella suoraan Scandic-hotellista (joensuu@scandichotels.com, +358 13 7131 077, mainitse Reumaliitto varauksen yhteydessä).

Halutessasi, voit osallistua myös etäyhteyden välityksellä mihin vain neljästä koulutuksesta tai vaikka kaikkiin.

HUOM! Noudatamme koulutuksissa voimassa olevia kokoontumisrajoituksia ja ohjeistuksia. Paikan päälle koulutukseen ilmoittautuneille lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostitse erillinen vahvistusviesti jossa kerrotaan, mahtuivatko he mukaan koulutukseen vai eivät. Mikäli kaikki halukkaat eivät mahdu mukaan koulutukseen, lähetetään heille Teams-linkki kuten etäosallistujillekin.

Koulutus alkaa klo 10 ja päättyy n. 16.30. Osallistujat voivat käydä hotelliaamiaisella ennen koulutuksen alkua. Mukaan koulutuspäivään tarvitset oman/yhdistyksen kannettavan tietokoneen. Kouluttajina toimivat Tuula Tikkanen ja Heta Rissanen Suomen Reumaliitosta ja koulutukset järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Mahdolliset osallistumisen peruutukset tulee tehdä ilmoittautumisajan päättymiseen mennessä. Peruutuksesta ilmoittamatta jättämisestä ja koulutuksesta pois jäämisestä veloitamme yhdistystä kokouspaketin hinnan verran. Mainitusta kulusta voi hakea vapautusta esittämällä lääkärintodistuksen.
13.9.2021, klo 12.00 - 23.9.2021, klo 23.59
Tapahtuma järjestetään Joensuussa Scandic-hotellin tiloissa sekä etäyhteyden välityksellä.