Kilta-etäkoulutus: Tapahtumahallinta 1/2

24.1.2023, klo 17.30 - 19.00
heta.rissanen@reumaliitto.fi

Kilta-etäkoulutukset järjestetään tammi-helmikuussa 2023 viitenä arki-iltana.

Koulutukset on suunnattu jäsenasioiden hoitajille sekä yhdistyksissä tapahtumia hallinnoiville henkilöille. Etäkoulutus on osallistujille maksuton ja mukana voi olla useampi henkilö samasta yhdistyksestä.

Jokaisessa koulutuksessa käsitellään eri aihetta, joten voit valita ne koulutusaiheet, joihin tarvitset lisäkoulutusta.
Koulutukset järjestetään klo 17.30-19.00.

Ti 24.1. klo 17.30-19 Koulutuksen aiheena on tapahtumahallinta (1/2)

Sisältö:
Tapahtuman luominen ja muokkaaminen
Ilmoittautuminen ja osallistujat

Keskitymme tässä koulutuksessa tapahtumahallinnan perusteisiin. Saat tietää, kuinka Killan tapahtumahallintaa voi hyödyntää yhdistyksen toiminnassa. Käymme esimerkkien avulla läpi mm. kuinka tapahtuma luodaan, kuinka tietoja muokataan ja  kuinka tapahtumiin voi ilmoittautua. Osallistujalla ei tarvitse olla ennakkoon kokemusta tapahtumahallinnan käytöstä.

Vaativampiin toimintoihin keskitymme toisessa tapahtumahallintaa käsittelevässä koulutuksessa, joka järjestetän torstaina 2.2.
Muistathan ilmoittautua myös muihin itseäsi kiinnostaviin Kilta-etäkoulutuksiin.

Linkit koulutukseen ja koulutuksen materiaali lähetetään sähköpostitse koulutuspäivänä. Ilmoittaudu mukaan koulutusta edeltävään päivään mennessä.

Kouluttajina toimivat Heta Rissanen (24.1.& 2.2.) sekä Tuula Tikkanen (31.1., 7.2. & 9.2.) Suomen Reumaliitosta.

1.12.2022, klo 00.00 - 24.1.2023, klo 08.00
Koulutus järjestetään etäyhteydellä Teamsissa. Linkki lähetetään osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen koulutuspäivänä.