Reumanuoret liikkumaan -workshop: Tutustutaan beatboxaukseen

20.12.2022, klo 18.00 - 19.00

Tutustutaan beatboxaukseen -workshop järjestetään tiistaina 20.12. klo 18. Workshopin ohjaajana toimii kansainvälisestikin menestynyt beatbox artisti, äänitaiteilija ja viihteen monilahjakkuus Rudi Rok.

Workshopissa pääset treenaamaan beatboxauksen alkeita ammattilaisen opeissa ja testaamaan, kuinka ääniä ja rytmejä voi yhdistää kehon liikkeisiin. Sinulla ei tarvitse olla mitään ennakkokokemusta beatboxauksesta. Osallistuaksesi tarvitset vain laitteen, jolla osallistua, nettiyhteyden ja avointa kokeilumieltä.

Workshopin kesto on n. 45 minuuttia.

Kutsumme mukaan kaikki reuma- ja tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavat nuoret ja nuoret aikuiset (ohjeellinen ikäraja yli 12 v.)  Mukaan voi halutessaan tulla myös kaverin tai perheenjäsenen kanssa.

Workshop järjestetään Teamsin välityksellä ja osallistumislinkin saat sähköpostiisi tapahtumapäivänä. Jotta workshopista saadaan paras mahdollinen hyöty, kameran ja mikrofonin käyttö workshopin aikana on suositeltavaa, muttei pakollista.

Tallenne on ilmoittautuneiden käytettävissä myös workshopin jälkeen, joten voit ilmoittautua mukaan, vaikket kyseisenä ajankohtana pääsisikään paikalle. Ohjauksesta saat kuitenkin parhaan hyödyn irti, kun osallistut workshopiin samanaikaisesti muiden kanssa!

Tule rohkeasti kokeilemaan uutta, workshop on osallistujille maksuton!

Sitovat ilmoittautumiset 12.12. mennessä.

Workshopin järjestää Reumanuoret liikkumaan -hanke.

Osallistumisen voi perua 12.12. saakka.
29.11.2022, klo 00.00 - 19.12.2022, klo 09.00
Tapahtuma toteutetaan etäyhteydellä Teamsissa. Ilmoittautuneille lähetetään linkki tapahtumapäivänä.