Reumanuoret liikkumaan -workshop: Rentouttava kasvojooga

6.1.2023, klo 12.00 - 13.00
heta.rissanen@reumaliitto.fi

Tervetuloa loppiaisen rentouttavaan kasvojoogaan perjantaina 6.1. klo 12.

Workshopissa pääset itse ohjatusti tutustumaan kasvojoogaan ja kokeilemaan erilaisia harjoitteita. Pääset myös sukeltamaan mielikuvaharjoitukseen, joka rentouttaa kasvojen ja kaulan lihasten lisäksi myös mieltä.  Sinulla ei tarvitse olla mitään ennakkokokemusta kasvojoogasta. Osallistuaksesi tarvitset vain laitteen, jolla osallistua, nettiyhteyden ja avointa kokeilumieltä. Workshopin kesto on n. 45 minuuttia.

Workshopin ohjaajana toimii Pia Airaskorpi. Pia on koulutukseltaan sairaanhoitaja ja KORPIA Face Yoga -yrityksen perustaja.

Kutsumme mukaan kaikki reuma- ja tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavat nuoret ja nuoret aikuiset. Mukaan linjoille voi halutessaan tulla myös kaverin tai perheenjäsenen kanssa. Workshop järjestetään Teamsin välityksellä ja osallistumislinkin saat sähköpostiisi tapahtumapäivänä. Jotta workshopista saadaan paras mahdollinen hyöty, kameran ja mikrofonin käyttö workshopin aikana on suositeltavaa, muttei pakollista.

Tule rohkeasti kokeilemaan, workshop on osallistujille maksuton.

Sitovat ilmoittautumiset 4.1. mennessä.

Workshopin järjestää Reumanuoret liikkumaan -hanke.

Osallistujien kesken arvotaan 2 kpl Pian ihanaa kasvojoogakirjaa  ”11-minuutin kasvojooga” (kustantaja Cozy Publishing Oy 2020).  Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, haluatko olla mukana arvonnassa. Kirjat arvonnassa voittaneisiin henkilöihin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti.

Osallistumisen voi perua 4.1. saakka.
29.11.2022, klo 00.00 - 5.1.2023, klo 09.00
Tapahtuma toteutetaan etäyhteydellä Teamsissa. Ilmoittautuneille lähetetään linkki tapahtumapäivänä.