Vire-Lavis ohjaajakoulutus (verkkokoulutus)

31.3.2023, klo 17.00 - 1.4.2023, klo 13.00
kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi
Tervetuloa Vire-Laviksen ohjaakoulutukseen!

Verkkokoulutus on suunnattu reumayhdistysten liikunnan vertaisohjaajille. Kurssilla opit perusteet Vire-Laviksen ohjaamiseen ja voit lähteä toteuttamaan Vire-Lavistunteja yhdistyksessäsi.

Vire-Lavis pohjautuu Lavis-lavatanssijumppaan ja on siitä sovellettu versio henkilöille, joilla on sairauden, vamman tai muun syyn vuoksi toimintakyvyn rajoituksia. Vire-Lavis -tunnit toteutetaan pääosin istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen. Vire-Laviksen peruskurssin tanssilajit ovat: humppa, valssi, jenkka, tango, polkka, salsa ja rock.

Osallistumismaksu 50€/reumayhdistysten jäsenet (ei jäsen 175€) sisältäen koulutuksen, kurssimateriaalit sähköisinä, 1 kpl 30 min ohjelman kirjallisena ja ohjaajakohtaisen oikeuden ohjata Vire-Lavistunteja. Vire-Lavis koulutuksen käynyt henkilö pääsee Facebook -sivustolle, josta löytyvät kurssin videomateriaali sekä muita ideoita ja materiaaleja.

Vire-Lavis on nykyään lisenssivapaa tuote. Vire-Lavis koulutuksen käyneet voivat hyödyntää Vire-Lavis tuotemerkkiä sen käyttötarkoituksessa liikunnanohjauksessa.

Kouluttaja: Sirkku Pusa / Vire-Lavis, lavis@live.fi, p. 044 235 8557
Lisätietoja: Kirsi Kaipainen-Pyykkö, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 15 88

Koulutus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä ennen viimeistä ilmoittautumispäivää to 16.3. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista tai tulematta jättämisistä perimme kurssin omavastuuhinnan 50€. Sairaustapauksissa omavastuuta ei peritä.
17.1.2023, klo 00.00 - 21.3.2023, klo 12.00
Koulutus järjestetään Zoom-verkkokoulutuksena.
Laskut lähetetään osallistujille sähköpostitse tai kirjeitse koulutuksen jälkeen.
YHTEISTYÖSSÄ