Pelaa liikkuen -vinkkipäivä, Joensuu

Tapahtuman kuva
25.3.2023, klo 12.00 - 15.00
kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi
Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!

Pääsemme kokeilemaan, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten lautapelejä voi soveltaa liikunnalliseksi toiminnaksi. Esimerkkejä liikunnallisesti sovellettavista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli, Afrikan tähti ja ristinolla sekä erilaiset bingot. Pelit on mahdollista toteuttaa ulkona tai yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa.

Koulutus on tarkoitettu Reumaliiton, Hengitysliiton ja Diabetesliiton jäsenyhdistyksille/jäsenille ja tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäseniltoihin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta. Reumaliitto vastaa Joensuun koulutuksen toteutuksesta.

Hinta 15€ Reumaliiton, Hengitysliiton ja Diabetesliiton jäsenet / 20€ ei-jäsenet. Lasku lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse. Mainitse ilmoittautumislomakkeella lisätiedot kohdassa, jos haluat laskun kirjeitse tai maksana toimii esim. yhdistyksesi.

Peruutusehdot: Peruutukset tulee ilmoittaa tapahtuman yhteyshenkilölle. Osallistuminen on mahdollista peruuttaa ilman kuluja ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Jos osallistuja ei peru osallistumistaan, tai peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Sairastumistapauksissa osallistumismaksua ei veloiteta, eikä lääkärintodistusta vaadita.

Henkilötietoja kerätään koulutuksen järjestämiseen ja laskutukseen. Reumaliitto välittää Hengitysliiton ja Diabetesliiton osallistujien nimi- ja yhdistystiedot kyseisien järjestöjen yhteyshenkilöille:  Veera Farin / Hengitysliitto, Terhi Kvick / Diabetesliitto.

Reumaliiton tietosuojaseloste: https://www.reumaliitto.fi/sites/default/files/inline-files/SRL%20Tietosuojaseloste%20pitk%C3%A4aikaisesti%20s%C3%A4ilytett%C3%A4vist%C3%A4%20tiedoista%20-%2007102021.pdf

Lisätiedot: kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Tulethan tuoksuitta, kiitos!

25.1.2023, klo 08.00 - 16.3.2023, klo 23.59