Hallitustreffit Etelä-Karjala ja Kymenlaakso 8.9.2024

Tällä lomakkeella ilmoittaudut Reumaliiton Hallitustreffeille Lappeenrantaan 8.9.2024. Sitovat ilmoittautumiset tulee tehdä viimeistään 21.8.2024.

Hallitustreffit on tarkoitettu jäsenyhdistysten hallituksen jäsenille sekä varajäsenille. Tilaisuus on avoin myös alueella asuville Reumaliiton hallituksen tai valtuuston jäsenille.

Yksi henkilö voi ilmoittaa useamman osallistujan mukaan tapahtumaan, siinä tapauksessa hän täyttää jokaisesta osallistujasta erikseen ilmoittautumislomakkeen. Mikäli ilmoitettavalla osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, hänen ilmoittautumislomakkeelleen voi kirjata esim. yhdistyksen tai puheenjohtajan sähköpostiosoitteen. Tässä tapauksessa lomakkeeseen kirjatun sähköpostin käyttäjällä on oikeudet hallita ja muuttaa ilmoitetun henkilön tietoja ilmoittautumisajan puitteissa.

Henkilötietoja kerätään tässä lomakkeessa ilmoitetun toiminnan toteuttamiseksi ja niitä käsitellään Reumaliiton tietosuojaselosteissa esitetyllä tavalla. Osallistujan sukupuoli-, nimi-, ikäryhmä-, koulutus- ja pääasiallinen toiminta -tietoja kerätään rahoittajille toimitettavia raportointeja varten. Tiedot poistetaan asianmukaisesti viimeistään tapahtumavuoden lopussa.

Lisätietoja: sini.hirvonen@reumaliitto.fi

Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta.

Halutessasi voit kertoa tässä kentässä asioista, joista järjestäjien olisi hyvä tietää.  Esim. kuulo-, näkö- tai liikuntarajoite, jonka voimme huomioida järjestelyissä (vapaaehtoinen).

Tietosuojaseloste