Vesiliikunnan ohjaajakoulutus 15.11.2024

Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta.

Tietosuojaseloste
Tervetuloa Vesiliikunnan -ohjaajakoulutukseen!

Tällä lomakkeella ilmoittaudut Reumaliiton järjestämään Vesiliikunnan -ohjaajakoulutukseen pe 15.11. klo 9.30-14.30.

Koulutukseen ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse lisätietoja koulutuksesta sekä lyhyt ennakkotehtävä ilmoittautumisen päättymisen jälkeen (viim. ilm. 27.10.). Koulutukseen otetaan max 16 osallistujaa. Jos koulutus on täynnä, käytämme jonotuslistaa.

Hinta: Koulutuksen hinta on 30€/jäsenet ja 60€/ei-jäsenet. Laskut lähetään ensisijaisesti sähköpostitse. Merkitse ilmoittautumislomakkeen lisätietoja kohtaan, jos haluat laskun kirjeitse.

Matkakustannuksia korvataan yli 30€ menevältä osalta julkisten kulkuneuvojen mukaan. Matkustuksen tulee tapahtua edullisuusperiaatteen mukaisesti niin vähin kustannuksin kuin mahdollista. Pysäköintimaksuja ei korvata. Mahdollisen majoituksen maksaa osallistuja/yhdistys itse.

Peruutusehdot: Peruutukset tulee ilmoittaa tapahtuman yhteyshenkilölle. Osallistuminen on mahdollista peruuttaa ilman kuluja ilmoittautumisajan päättymiseen saakka. Jos osallistuja ei peru osallistumistaan, tai peruutus tapahtuu ilmoittautumisajan päätyttyä, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Sairastumistapauksissa osallistumismaksua ei veloiteta, eikä lääkärintodistusta vaadita.

Tietosuoja: Henkilötietoja kerätään tässä lomakkeessa ilmoitetun toiminnan toteuttamiseksi ja niitä käsitellään Reumaliiton tietosuojaselosteissa esitetyllä tavalla. Sukupuoli- ja ikäryhmätietoja kerätään rahoittajille toimitettavia raportointeja varten.

Reumaliiton tietosuojaseloste: https://reumaliitto.fi/tietosuoja-ja-saavutettavuus/#tietosuoja

Lisätietoja koulutuksesta:
Kirsi Kaipainen-Pyykkö / Suomen Reumaliitto, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi